Strona główna » Silniki Elektryczne Zaburtowe » HASWING gwar. do 10 Lat » Silnik do łodzi REMOTE 1.0 12V pod sterociąg Nowość 2022!!!
Dane Kontaktowe
Multi-Com Tomasz Wódz
ul. Juliusza Słowackiego 49
97-300 Piotrków Trybunalski
NIP 7711032133


Pn-Pt 9:00 do 17:00
So 9:00 13:00
tel. 44 647 13 35
SKLEP
Przyjmowanie zamówień
Porady w doborze sprzętu
Informacja o zamówieniach
Korekty zamówień
 

Pn-Pt  9:00 do 17:00
So 9:00 do 13:00
tel. 446 488 444
SERWIS
Reklamacje Serwisowe
Serwis - informacje serwisowe
Informacje o naprawie


 
Pn-So: 8:00 do 20:00
mobile: 699 126 373
Porady w doborze sprzętu
Porady serwisowe
zamówienia  SMS

e-mail:
mc@mc-sklep.pl

Godziny działania
e-sklepu 24h

 
Nasze nowości
Polecamy
1234
Producenci
Promocje
Silnik do łodzi REMOTE 1.0 12V pod sterociąg Nowość 2022!!!Silnik do łodzi REMOTE 1.0 12V pod sterociąg Nowość 2022!!!Silnik do łodzi REMOTE 1.0 12V pod sterociąg Nowość 2022!!!
Silnik do łodzi REMOTE 1.0 12V pod sterociąg Nowość 2022!!!
Silnik do łodzi REMOTE 1.0 12V pod sterociąg Nowość 2022!!!
Silnik do łodzi REMOTE 1.0 12V pod sterociąg Nowość 2022!!!
NowośćSuper promocjaPolecamyNasz hit

Silnik do łodzi REMOTE 1.0 12V pod sterociąg Nowość 2022!!!

HasWing & Mc-Tuning

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Numer katalogowy: MCR1.012V

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Multi-Com 24 miesiące

Cena brutto: 3 700,00 zł

Cena netto: 3 008,13 zł

Cena poprzednia: 3 900,00 zł

Raty Santander
Raty
Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

Mocny i szybki elektryczny silnik zaburtowy Mc REMOTE 1.0 12V podłączany pod sterociąg łodzi (Kierownicę), do samodzielnego montażu.
W skład silnika wchodzi: silnik i panel sterujący wyposażony w wolant - przód/tył, wyłącznik bezpieczeństwa.
Wyposażony w silnik z napędem dużej mocy max 760W – 12V posiada śrubę trzy łopatkową o dużym momencie wyjściowym, uciąg 60Lbs, całość składa się na silnik zaburtowy który odpowiada silnikowi spalinowemu o mocy 1KM.

Silnik osadzony w korpusie stalowym, kolumna silnika wykonana z  grubościennego aluminium.
Mocowanie do pawęży wykonane z mocnego tworzywa, bardzo duża wytrzymałość przy niskiej masie własnej.
Mechanizm sterowania skrętem i jego współpracujące elementy to stal nierdzewna i metale kolorowe odporne rdzę i słoną wodę.
Wszystkie użyte materiały do wykonania silnika to wysokiej klasy produkty, przewody zasilające o przekroju prądowym 21mm2 z miedzi co znacznie niweluje straty prądu, tym samym przekazując moc do samego silnika.
Całość składa się na profesjonalny i wygodny w kierowaniu sprzęt do sterowania łodzią, cała uwaga skierowana była przy projektowaniu na długie i bezproblemowe działanie.

Sterowanie skrętem odbywa się za pomocą kierownicy (łódź musi być wyposażona kierownicę i linkę sterociągu). Pulpit wyposażony jest w wolant którym płynnie regulujemy obroty do przodu i do tyłu, regulacja odbywa się za pomocą maximizera co daje duże oszczędności prądu i maksymalne wykorzystanie akumulatorów.
Pulpit wyposażony został w wyłącznik prądu którym możemy natychmiastowo wyłączyć cały system sterowania, posiada on zabezpieczenie przed pomyłkowym włączeniem, system stosowany w lotnictwie wojskowym.

Silnik przeznaczony jest dla klientów ceniących niezawodność i wygodę, nie uznających kompromisów.

Zastosowanie:
od małych łodzi i pontonów do dużych łodzi o masie do 1900kg, w małych łodziach silnik daje nam prędkość do około 7km/h, przy relatywnie niskim poborze prądu w dużych łodziach o masie do 1900kg prędkość do 5km/h.

Konstrukcja jest bardzo oszczędna, przy minimalnej prędkości około 3km/h pobiera poniżej 3A.
Zakładając że posiadamy akumulator 100Ah to daje nam około 30h pływania a zasięg około 90km.
Przy zastosowaniu odpowiedniego panelu słonecznego 24V możemy podróżować FREE!!!
Zasilanie to 12V, zaleca się minimum 80Ah AGM / GEL / 50Ah LiFePO4
pracuje na akumulatorach GEL, AGM, ACID, Carbon, Li-ion 3S, Li-ion 4S, LiFePO4

   Silnik Mc REMOTE 1.0 12V pod sterociąg

           
 

 


Najtańszy na rynku silnik pod sterociąg, stworzony pod klientów którzy cenią wygodę i jakość za rozsądną cenę.

 

 
  Płynna regulacja prędkości do przodu i do tyłu ( MAXIMIZER )


 
               Sterowanie za pomocą wolantu do przodu i do tyłu z płynną regulacją obrotów i dużą oszczędnością dzięki zastosowaniu mamimizera.          















 
alt  
 

  alt

Maximizer: Jest to układ elektroniczny który zastępuje standardowy przełącznik biegów typu 5 biegów do przodu i 3 biegi do tyłu. Regulacja obrotów odbywa się płynnie do przodu jak i do tyłu, daje nam możliwość ustawienia prędkości precyzyjnie. Regulacja z użyciem zwykłego przełącznika biegów ma tą podstawową wadę, dla przykładu na 2 biegu otrzymamy prędkość około 2km/h a na 3 biegu 3,5km/h, nie mamy możliwości uzyskać prędkości pośredniej co jest bardzo istotne przy trolingowaniu. Układ maximizera oprócz płynnej regulacji ma jeszcze jedna bardzo ważną zaletę - oszczędza prąd w akumulatorze (zwiększa zasięg łodzi w stosunku do silnika ze standardową regulacją biegów 5/3. Dla przykładu: Silnik z przełącznikiem biegów 55Lbs na 3 biegu ma pobór w granicach 19A przy prędkości około 3,5km/h, ten sam silnik z maximizerem przy tej samej prędkości 3,5km/h ma pobór około 4A, jest to prawie pięciokrotnie mniej, przy niższej prędkości oszczędność jest jeszcze większa, na prędkości maksymalnej oszczędności nie ma, maximizer daje pełną moc na silnik! Oszczędności zaczynają się od każdej prędkości poniżej maksymalnej, im wolniej tym oszczędność jest większa. Podane dane poborów to faktyczne liczby uzyskane z testów przeprowadzonych przez nasz serwis Multi-Com.

 
  Wskaźnik stanu akumulatora
   Programowalny wskaźnik rozładowania akumulatora
ustawiany dla baterii AGM / GEL / LiFePO4

 
                 
  Pulpit sterowania

 
           
  Montaż uniwersalny
                                             
  Wytrzymały uchwyt z tworzywa sztucznego

alt
 

alt
 
                        Uniwersalne mocowanie silnika do pawęży łodzi lub pontonu.
Niezawodne, lepsze, lżejsze niż metalowe konstrukcje.
Materiał, z którego wykonano mocowanie, jest odporny na odkształcenia termiczne i korozję.
                    
  Odporny na wodę słoną
       Silniki Mc REMOTE 1.0 12V
można używać zarówno
w wodzie słodkiej jak i w morzu.
Wytrzymała kolumna wykonana
z grubościennego anodowanego aluminium,
odporna na korozję i uszkodzenia,
dużo mocniejsza od cienkich stalowych
i kompozytowych które po kilku odkształceniach pękają.
Dodatkową ochronę przed uderzeniem silnika
i śruby o dno stanowi płetwa silnika.

 
            
alt
                                          
  Śruba 3 łopatkowa
         
alt
 
                            Silnik Mc REMOTE 1.0 12V
dzięki dużej mocy
i śrubie z 3 łopatkami
wyróżnia się dużym momentem obrotowym
i jest jednym z najszybszych silników
zasilanych 12V.
             
 
  Dane techniczne silnika: Mc REMOTE 1.0 12V


Maksymalna waga łodzi z załogą to 1900 kg.

Zalecany do łodzi o szerokości do 160cm. (Najlepsze Osiągi)

Zasilanie - 12V (GEL, AGM, ACID, Li-ion 3S, Li-Ion 4S, LiFePO4)


Uciąg - 60Lbs (66Lbs z akumulatorem Litowym LiFePO4) 

Moc nom/max - 600W / 760W

Regulacja prędkości płynna do przodu i do tyłu (Maximizer-Oszczędność Prądu)

Maximizer MC POWER 300 P

Długość przewodu zasilającego około - 2mb

Przewody zasilające - 21mm2 (większa moc i oszczędność prądu)

Długość (wysokość) kolumny 36 cali – 91 cm. L-LONG regulowana wysokość zanurzenia

Wysokość silnika transportowa - 123,5cm

Maksymalna wysokość między górnym rantem pawęży a dnem łodzi - 60,5cm

Maksymalna grubość deski pawęży - 68mm

Minimalna szerokość pawęży do zamocowania silnika - 14,5cm

Poziom głośności <50dB


Średnica śruby - 236mm

Waga silnika - 8kg.

Zasilanie - 12V

Zakres napięć pracy silnika 8V ÷ 17V

Obsługuje akumulatory: ACID / AGM / GEL / LiFePO4 / Li-ion 3S / Li-ion 4S


Pobór prądu nominalny  - 44A

Kolor: CZARNY

alt

 

Prowadzimy Serwis Gwarancyjny i Pogwarancyjny!!!

 

Prowadzimy Największy Serwis w Polsce Elektrycznych Silników Zaburtowych.
Wszystkie Marki.

 

Zalecany bezpiecznik 60A
który zabezpieczy, złagodzi skutki powstałe przy wkręceniu się żyłki, plecionki
na wałek wirnika lub zaczepieniu śruby o chwasty.

Uwaga! wskaźnik cyfrowy montowany LCD jest urządzeniem pokazującym orientacyjnie stan akumulatora, jego wyskalowanie nie jest dokładne i może odbiegać od stanu faktycznego akumulatora, do dokładnych odczytów polecamy profesjonalne wskaźniki Firmy Victron Energy dostępne u nas na stronie w kategorii Akcesoria Elektroniczne.

 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Pozostałe produkty z kategorii
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu