UWAGA!!! Wysyłka Gratis, dotyczy zakupów internetowych powyżej 600zł i do maksymalnej łącznej wagi zamówienia 50Kg,
po wcześniejszej wpłacie całości kwoty zamówienia na konto firmy Multi-Com.
PKO BP S.A. o/1 Piotrków Tryb.
Nr Konta: 30 1020 3916 0000 0702 0125 0653
Proszę podać numer zamówienia w tytule wpłaty.
Dostawy kurierem w godzinach od 9:00 do 17:00 STANDARD
Dostawa na życzenie klienta przed godziną 9:00 dopłata 30zł brutto do zamówienia
Dostawa na życzenie klienta w godzinach 17:00 - 22:00 dopłata 30zł brutto do zamówienia
Wcześniejszy kontakt telefoniczny na życzenie klienta (Awizacja Telefoniczna) dopłata 10zł brutto do zamówienia
Wysyłka
1. Zamówienie może być złożone za pomocą specjalnego formularza umieszczonego na naszej stronie internetowej, bądź telefonicznie.
2. W ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia skontaktuje się z Państwem drogą telefoniczną lub elektroniczną jeden z naszych przedstawicieli w celu potwierdzenia transakcji,
3. W przypadku gdy nie można skontaktować się z klientem (np. błędnie podany numer telefonu, bądź adres), zamówienie zostanie anulowane w przeciągu 7 dni roboczych,
4. Termin realizacji zamówienia jest podawany telefonicznie lub e-mailem , jest on zależny od stanów magazynowych sklepu i producentów, jeżeli produkt który chcecie Państwo zakupić u nas w sklepie znajduje się na stanie magazynowym to termin realizacji będzie wynosił 1-2 dni robocze , jeżeli nie będzie dostępny a będzie u importera lub producenta, w takim przypadku termin realizacji to 3-5 dni roboczych, w przypadku importu zagranicznego do 30dni, mimo tego wszystkie terminy realizacji zamówień w naszym sklepie potwierdzamy telefonicznie lub e-mailem po wcześniejszym kontakcie z importerem lub producentem. Ogólnie terminy wysyłek podane są w informacji przy towarze.
5. W przypadku niektórych towarów o wartości powyżej 3000 zł zamówienie może być zrealizowane dopiero po wpłacie zaliczki w wysokości 30% wartości towaru.
6. DANE DO PRZELEWU:
Multi-Com Tomasz Wódz
PKO BP S.A. o/1 Piotrków Tryb.
30 1020 3916 0000 0702 0125 0653
UWAGA:
Sprawdź jakość / stan opakowania przesyłki w obecności Kuriera przed pokwitowaniem odbioru!
W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki, kurier ma obowiązek uczestniczyć w otwarciu uszkodzonej przesyłki i sporządzić protokół uszkodzenia (protokół może być sporządzony zdalnie).
W trakcie wypełniania dokumentów przez kuriera prosimy o kontakt z naszą firmą 699 126 373, 44 647 13 35.
Akumulatory / Baterie są pakowane w folie stretch / bąbelkowe ze wzmocnieniami amortyzującymi i uszkodzenie może być nie widoczne, po pokwitowaniu przesyłki lub odebraniu bez kwitowania, wyjmij w obecności kuriera / nagrania Video, akumulator z opakowania celem sprawdzenia jego nienaruszonego stanu.
Są to bardzo sporadyczne przypadki uszkodzeń ale mają miejsce. Kurier / naganie Video jest dowodem że bateria nie została uszkodzona przez klienta. Nie zastosowanie się do zaleceń uniemożliwia skuteczną reklamację.
Jeśli klient w obecności kuriera / nagania stwierdzi uszkodzenie, co potwierdzi to protokół szkody, to nasza Firma wyśle nowy akumulator.
Pakowanie przesyłek w naszej Firmie jest monitorowane kamerami, akumulatory są wyjmowane przed wysyłką z opakowania celem potwierdzenia ich nienaruszonego stanu jakości i całą operację nagrywa monitoring aż do momentu odbioru przez kuriera.
Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.