UWAGA!!! NOWY ADRES SKLEPU / SERWISU
Multi-Com Tomasz Wódz
Longinówka 95
97-340 Rozprza
Serwis
Informacje o statusie naprawy tel. 44 647 13 35 Pn-Pt 9:00 - 15:00 e-mail: mc@mc-sklep.pl
Ogólne informacje serwisowe
porady w doborze sprzętu ze strony
tel. 699 126 373
Pn-Pt 10:00 - 20:00 / So 10:00 - 20:00 e-mail: mc@mc-sklep.pl
Prowadzimy serwis silników elektrycznych zaburtowych wszystkich marek:
HasWing, Minn Kota, Neraus, ePropulsion, Shakespeare, Jaxon, Motor Guide, Yamaha, YoMoto, Taimen, Rhino, Flover, Bestway, Sevylor, STEALTH, INTEX i inne.
Autoryzowany Serwis Gwarancyjny i Pogwarancyjny
silników: HasWing
Jesteśmy producentem maximizerów do elektrycznych silników zaburtowych.
Przerabiamy na płynną regulację ( Maximizer ), montujemy maximizery własnej konstrukcji.
kliknij:
Wykonujemy przeglądy / naprawy serwisowe, przeglądy sezonowe, modernizacje, naprawy, tuningi.
Zwiększamy prędkości, moce, uciągi.
Prowadzimy sprzedaż części do silników.
Wykonujemy sterowania zewnętrzne do silników montowane w kokpitach, sterówkach.
Sterowania wspólne dla dwóch silników.
Wyważanie Śrub pędnych do silników elektrycznych.
Projekty na zamówienie indywidualne.
Bezpośredni kontakt :
44-647-13-35
Pn-Pt od 9:00 do 15:00
699-126-373 Pn-Pt od 10:00 do 15:00
Serwis posiada usługę transportową w obie strony:
„Klient-Serwis /Serwis Klient” (KS/SK)
Koszty transportu w obie strony ponosi klient, KS/SK ma na celu ułatwić Klientowi wysyłkę silnika do serwisu i z powrotem.
Jak działa KS/SK? Klient pakuje silnik, do wewnątrz opakowania proszę wsadzić kartkę z czynnościami do wykonania przy silniku i pełen swój adres z numerem telefonu do kontaktu serwisu i kuriera.
Po zapakowaniu silnika klient wysyła do nas wiadomość e-mail na adres: mc@mc-sklep.pl
W rubryce: Temat Wiadomości:
Imię, Nazwisko KS/SK np. ( temat wiadomości: Jan Kowalski KS/SK )
Treść wiadomości:
Pełen opis usługi do wykonania:
(np. naprawić silnik-model / typ, wykonać przegląd okresowy, konserwacja dołu itp.)
pełen opis usterki / czynności do wykonania przy silniku, skróci czas pobytu w serwisie.
DRUKOWANYMI LITERAMI:
pełen swój adres i numer kontaktowy tel. dla kuriera / serwisu.
Na dole dopisek:
Proszę o usługę KS/SK.
Przykład wysłanej wiadomości:
Do:
mc@mc-sklep.pl
Temat:
Jan Kowalski KS/SK
Witam
Proszę o naprawę silnika Minn Kota Endura 55Lbs.
Silnik nie działa, śruba kręci się ciężko.
Silnik ma 6lat
Wartość silnika 750zł
JAN KOWALSKI
UL. ZBYSZKOWA 987 m43
96-100 SKIERNIEWICE
TEL. 599-123-456
Proszę o usługę KS/SK
Pozdrawiam
Jan Kowalski
Przy zamówieniu usługi KS/SK proszę podać wartość szacunkową powierzanego nam silnika,
wartość ta jest potrzebna do ubezpieczenia przesyłki. Przy braku podania wartości przesyłki,
przesyłka będzie zamówiona na standardowym ubezpieczeniu.
Serwis zleca kurierowi odbiór paczki od Klienta i dostarczenie jej do naszego Serwisu, po wykonanej usłudze silnik jest wysyłany do Klienta za pobraniem a do kosztów usługi serwisowej doliczamy koszt KS/SK - 70zł
Wysyłając zamówienie KS/SK zamawiający akceptuje warunki usługi. Usługę KS/SK można zamówić tylko poprzez e-mail,
nie przyjmujemy zlecenia usługi KS/SK telefonicznie!!!
Po wysłaniu zgłoszenia KS/SK - czekaj na wiadomość e-mail, podamy w niej informacje o przyjęciu zgłoszenia i odbiorze przez kuriera.
Zamawiając usługę KS/SK akceptujesz nasze warunki.
Silnik uszkodzony na gwarancji, klient wysyła na koszt własny, a serwis odsyła silnik na koszt gwaranta.
Nieuzasadnione reklamacje, będą obciążane kosztami testowania/sprawdzania towaru, jak i wysyłką zwrotną. Proszę dzwonić do serwisu 44-647-13-35 w celu uzyskania porady:
jak sprawdzić, potwierdzić bądź wykluczyć usterkę, ochroni to przed niepotrzebnymi kosztami.
Wycena naprawy to koszt od 45zł dla silników 12V, koszt wyceny innych silników ustalamy telefonicznie pod numerem 44-647-13-35. Jeśli klient się decyduje na naprawę to kosztów wyceny nie liczymy.
Uwagi dotyczące wysyłki silników do serwisu:
Silnik należy wysłać w miarę możliwości w oryginalnym kartonie, w przypadku braku takiego kartonu trzeba dopasować inny karton o podobnej sztywności, silniki przesłane bez kartonu zostaną odesłane w kartonie zastępczym-płatnym.
UWAGA dotyczy wysyłki silników usługą KS/SK:
nie wysyłać silników w opakowaniach z drewna, płyty wiórowej, palety itp. tylko opakowania z kartonu.
Waga samego opakowania nie może przekraczać 5kg
Waga całości przesyłki nie może przekraczać 30kg
------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Silniki wysłane do serwisu w innych opakowaniach tylko po wcześniejszym uzgodnieniu z serwisem
i dostawa jak i odbiór zlecana przez klienta.
Silniki wysłane: luzem, obwinięte samą folią (bez kartonu) nie są objęte odpowiedzialnością przez kuriera, Firmy kurierskie nie biorą odpowiedzialności za takie przesyłki.
Śrubę należy odkręcić od silnika, i zabezpieczyć folią bąbelkową.
Śrubę włożyć do torebki foliowej i dołączyć do silnika.
Nakrętkę, podkładkę i sworzeń włożyć w torebkę foliową i zabezpieczyć przed zaginięciem.
Oś silnika zabezpieczyć nakładając na nią styropian, uniemożliwiając uszkodzenie ośki przez dobicie w trakcie transportu.
Dół silnika także trzeba zabezpieczyć, a w szczególności dolną płetwę tak by nie przecięła kartonu. Uderzająca płetwa o podłoże może uszkodzić silnik!
Karton powinien być troszkę większy, tak by nie prężył na silniku.
Do wewnątrz kartonu proszę włożyć:
Zgłoszenie serwisowe lub kartkę z danymi do wysyłki.
Numer telefonu do osoby kompetentnej w podejmowaniu decyzji w sprawie serwisu / naprawy.
Opis czynności do wykonania lub opis awarii / uszkodzenia.
Imię
Nazwisko
Adres
Nr. telefonu kontaktowego
Szacunkową faktyczną wartość wysyłanego silnika. Wszystkie dane osobowe proszę wpisać drukowanymi literami.
Plik zgłoszenia serwisowego do pobrania
W przypadku silnika gwarancyjnego, do zgłoszenia serwisowego proszę dołączyć podpisany oryginał karty gwarancyjnej, kserokopię dowodu zakupu, opis usterki, brak jednego z dokumentów wydłuży okres naprawy o czas dostarczenia go do serwisu.
Opis awarii: np. nie działają biegi do przodu, lub nie działa bieg 5, albo, wykonać montaż maximizera i kabli zasilających 14mm2, im więcej informacji tym szybciej zostanie wykonana usługa serwisowa.
W przypadku gdy klient chce otrzymać stare części, proszę zaznaczyć w opisie (zwrot starych części) dotyczy napraw płatnych, po gwarancyjnych.
SERWIS NIE ODPOWIADA ZA USZKODZENIA SPOWODOWANE TRANSPORTEM !!!
NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK PŁATNYCH!!! (za pobraniem)
W obawie o bezpieczeństwo powierzonego nam sprzętu do serwisu, posiadamy zamontowany Monitoring Video w całej firmie, towar jest monitorowany od momentu dostarczenia do serwisu, serwisowanie, przechowywanie aż do momentu odbioru przez klienta lub kuriera.
UWAGA!!!
Monitoringiem objęte są także prace serwisowe, celem potwierdzenia i wykluczenia niedomówień związanych z serwisem i naprawą powierzonego nam sprzętu.
Wszelkie uwagi związane z wykonaną usługą / przesyłką, proszę zgłaszać
maksymalnie do 14-dni od otrzymania przesyłki.
Silniki nie odebrane przez 6 miesięcy od daty dostarczenia do serwisu przechodzą na własność serwisu,
zostaną poddane utylizacji (oddane na złom).
Wszystkie te uwagi są po to, by wykluczyć sytuację, że po roku ktoś zgłasza:
"od początku to nie działało" :)