Dostępność: Dostępny
Czas wysyłki: 24 godziny
Koszt wysyłki: od 0,00 zł
Numer katalogowy: HO55ML14+B60A KOMERCJA
Stan produktu: Nowy PL-Dystrybucja
Gwarancja: 4lata (przeglądy co 12mies) dotyczy komercji
Oferujemy silnik z oficjalnej, autoryzowanej Polskiej dystrybucji z pełnym wsparciem serwisowym i gwarancją realizowaną na terenie Polski przez autoryzowany serwis silników HasWing.
Silniki z Polskiej dystrybucji posiadają pełne wsparcie serwisowe gwarancyjne i pogwarancyjne.
Wersja silnika z blokadą poboru prądu w (stacyjce na kluczyk).
Głównym problemem wypożyczalni jest fakt że klient jak wypożyczy łódź z silnikiem to płynie na maksymalnej prędkości co powoduje szybkie rozładowanie akumulatora a to skraca jego żywotność, czas jaki musi się ładować akumulator uniemożliwia wykorzystanie jego potencjału a dla wypożyczalni zmniejsza zarobek.
Silnik stworzony z myślą o wypożyczalniach sprzętu wodnego, posiada wbudowaną stacyjkę która po przekręceniu kluczyka blokuje maksymalną prędkość i pobór prądu z akumulatora.
Wypożyczający może odblokować pełną moc za dodatkową opłatą.
Ogólnie silnik pobiera w pełnej mocy około 44A, i daje prędkość do 7km/h, po przekręceniu stacyjki włącza się blokada, możemy ustawić na życzenie klienta np. 10A co da prędkość około 4km/h, oszczędzi to akumulator i wydłuży jego żywotność.
Przy poborze prądu 10A i akumulatorze 120Ah możemy pływać non-stop 10h nie niszcząc akumulatora, to duże oszczędności dla wypożyczalni.
Dla osób przeszkolonych i znających temat rozładowania akumulatora możemy za dodatkową opłatą odblokować blokadę.
Gratis!!! do silnika Bezpiecznik w obudowie
Montaż bezpiecznika na przewodzie czerwonym (biegun-Plus)
w odległości około 15cm od akumulatora,
przecięcie przewodu nie powoduje utraty gwarancji.
Na życzenie klienta montaż bezpiecznika gratis!
Polecamy zakup zapasowych wkładek bezpiecznika
kliknij w obrazek
Gwarancja 4 lata przy pracy komercyjnej!!!
wymagany jest przegląd co 12-miesięcy.
Wersja silnika 55/60Lbs MAX
Tuning wykonany na bazie 55Lbs MAX
Posiada grube przewody, połączenia lutowane, niskie straty, duża moc.
Wersja Silnika z grubymi przewodami zasilającymi
14mm2 w czystej miedzi,
oszczędność prądu przy dużej mocy do 10%
HASWING OSAPIAN® 55/60lbs MAX - 12V |
1 Płynna regulacja obrotów przód / tył 2 Wskaźnik naładowania baterii.
3 Uchwyt teleskopowy.
4 Rączka z regulowanym kątem nachylenia.
5 Wytrzymałe mocowanie z tworzywa sztucznego.
6 Kolumna z anodowanego aluminium.
7 Płetwa silnika 8 Śruba 3 łopatkowa.
|
Najbardziej popularny model marki HasWing. Zaprojektowany na wymagający rynek Japonii. Najlepsza jakość użytych materiałów i estetyka wykończenia. Silniki niezawodne w każdych warunkach.
Przy przedłużeniu gwarancja również obejmuje maximizer,
jest to jedyny silnik na rynku z tak długą gwarancją!!! dostępny kolor: czarny |
Płynna regulacja prędkości do przodu i do tyłu ( MAXIMIZER ) |
Wygodna teleskopowa rączka z płynną regulacją obrotów. Maximizer gwarantuje bezawaryjną pracę przez wiele lat i dużą oszczędność prądu w porównaniu do klasycznego przełącznika. |
|
||
Maximizer: Jest to układ elektroniczny który zastępuje standardowy przełącznik biegów typu 5 biegów do przodu i 3 biegi do tyłu. Regulacja obrotów odbywa się płynnie do przodu jak i do tyłu, daje nam możliwość ustawienia prędkości precyzyjnie. Regulacja z użyciem zwykłego przełącznika biegów ma tą podstawową wadę, dla przykładu na 2 biegu otrzymamy prędkość około 2km/h a na 3 biegu 3,5km/h, nie mamy możliwości uzyskać prędkości pośredniej co jest bardzo istotne przy trolingowaniu. Układ maximizera oprócz płynnej regulacji ma jeszcze jedna bardzo ważną zaletę - oszczędza prąd w akumulatorze (zwiększa zasięg łodzi w stosunku do silnika ze standardową regulacją biegów 5/3. Dla przykładu: Silnik z przełącznikiem biegów 55Lbs na 3 biegu ma pobór w granicach 19A przy prędkości około 3,5km/h, ten sam silnik z maximizerem przy tej samej prędkości 3,5km/h ma pobór około 4A, jest to prawie pięciokrotnie mniej, przy niższej prędkości oszczędność jest jeszcze większa, na prędkości maksymalnej oszczędności nie ma, maximizer daje pełną moc na silnik! Oszczędności zaczynają się od każdej prędkości poniżej maksymalnej, im wolniej tym oszczędność jest większa. Podane dane poborów to faktyczne liczby uzyskane z testów przeprowadzonych przez nasz serwis Multi-Com. |
Wskaźnik naładowania akumulatora |
Silnik posiada 5-diodowy wskaźnik LED naładowania akumulatora. Urządzenie informujące o stanie naładowania akumulatora, zabezpiecza przed przekroczeniem stanu maksymalnego rozładowania akumulatora (10,5V). Poziom rozładowania 10,5V w czasie pracy silnika to granica bezpieczna po przekroczeniu której akumulator traci swoje właściwości (pojemność, żywotność). |
Uchwyt teleskopowy |
Silnik jest wyposażony w teleskopowy rumpel, który zapewnia wygodne sterowanie łodzią o regulowanej długości od 21 do 35 cm. |
Rączka z regulowanym kątem nachylenia |
Jest możliwość regulacji o 20 stopni w górę od pozycji poziomej i regulacji do 90 stopni w dół, w sumie 110 stopni. Przesuwając w dół głowicę o 90 stopni, możemy złożyć silnik do wygodnej pozycji transportowej. |
Wytrzymały uchwyt z tworzywa sztucznego |
Uniwersalne mocowanie silnika do pawęży łodzi lub pontonu. Niezawodne, lepsze, lżejsze niż metalowe konstrukcje. Materiał, z którego wykonano mocowanie, jest odporny na odkształcenia termiczne i korozję. |
Odporny na wodę słoną |
Silniki HASWING można używać zarówno w wodzie słodkiej jak i w morzu. Wytrzymała kolumna wykonana z grubościennego anodowanego aluminium, odporna na korozję i uszkodzenia, dużo mocniejsza od cienkich stalowych i kompozytowych które po kilku odkształceniach pękają. Dodatkową ochronę przed uderzeniem silnika i śruby o dno stanowi płetwa silnika. |
Śruba 3 łopatkowa |
Osapian 55/60 dzięki dużej mocy i śrubie z 3 łopatkami wyróżnia się dużym momentem obrotowym i jest jednym z najszybszych silników zasilanych 12V. |
Dane techniczne silników Osapian®: |
Zalety śruby trzy łopatkowej :
- większa moc
- wyższa prędkość
- mniejsze odległości między płatami – lepsze odpychanie roślinności
Maksymalna waga łodzi z załogą to 1900 kg.
Zalecany do łodzi o szerokości do 160cm. (Najlepsze Osiągi)
Zasilanie - 12V (GEL, AGM, ACID, Li-ion 3S, Li-Ion 4S, LiFePO4) (LiFePO4 - wyższa moc o 10%)
Uciąg - 60Lbs (66Lbs z akumulatorem Litowym LiFePO4)
Moc max - 760W
Regulacja prędkości płynna do przodu i do tyłu (Maximizer-Oszczędność Prądu)
Maximizer MC POWER 300 TC ver. C
Długość przewodu zasilającego około - 1,5mb
Przewody zasilające - 14mm2 (większa moc i oszczędność prądu)
Długość (wysokość) kolumny 36 cali – 91 cm. L-LONG
Wysokość silnika transportowa - 123,5cm
Maksymalna wysokość między górnym rantem pawęży a dnem łodzi - 60,5cm
Maksymalna grubość deski pawęży - 68mm
Minimalna szerokość pawęży do zamocowania silnika - 14,5cm
Poziom głośności <50dB
Średnica śruby - 236mm
Waga silnika - 8,3kg.
Zasilanie - 12V (zakres pracy od 8V do 17V)
Obsługuje akumulatory: ACID / AGM / GEL / LiFePO4 / Li-ion 3S / Li-ion 4S
Pobór prądu nominalny - 44A
Kolor: CZARNY
W zestawie:
1. Silnik z okablowaniem pod akumulator 1szt.
2. Śruba napędowa 3 łopatki 1szt.
3. Zestaw mocujący śrubę 2kpl. ( klin, anoda, podkładka, nakrętka )
4. Klucz do montażu śruby 1szt.
5. Instrukcja w języku Polskim
6. Gwarancja z Polskiej dystrybucji realizowana w autoryzowanym serwisie HasWing Polska (Multi-COM)
Silniki z Polskiej dystrybucji posiadają pełne wsparcie serwisowe gwarancyjne i pogwarancyjne.
Prędkość Maksymalna: Uwaga! są producenci i sprzedawcy silników na naszym rynku którzy podają prędkości maksymalne o dużych wartościach, w rzeczywistości prędkości te są znacznie przesadzone, z naszych testów wynika że HasWing jest najszybszym silnikiem w danej klasie uciągowej, zachowując te same parametry testów: łódź, akumulator, napięcie, dzień bezwietrzny, zbiornik wodny bez uciągu!
Gwarancja 4 lata!
Prowadzimy Serwis Gwarancyjny i Pogwarancyjny!!!
Prowadzimy Największy Serwis w Polsce Elektrycznych Silników Zaburtowych.
Wszystkie Marki.
Zalecany bezpiecznik 60A
który zabezpieczy, złagodzi skutki powstałe przy wkręceniu się żyłki, plecionki
na wałek wirnika lub zaczepieniu śruby o chwasty.
Uwaga wskaźniki rozładowania akumulatora, montowane standardowo w silnikach, skalowane są do akumulatorów ACID, na innych typach akumulatorów mogą fałszować dane, najlepszym zabezpieczeniem akumulatora jest montaż wskaźnika zewnętrznego lub woltomierza bezpośrednio przy akumulatorze. Najnowsze akumulatory do ostatniej chwili trzymają napięcie na wysokim poziomie, co wpływa na błędne wyświetlanie wskaźników montowanych w standardzie.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.